perjantai 14. marraskuuta 2014

Kun ostomania vetää pidemmän tikun

Mystinen Howard Mclaren puteli


Pari edellistä viikkoa oon kerennyt koluta kirpputoreja SuperHessun vauhdilla.
Mukaan tarttui taas kaikkea " tätä mä just oon ettiny" roinaa.
Jännästi sitä aina osaa ostomanian hyökätessä selittää ja perustella itsellensä niin uskottavasti kuinka jotain kapistusta oikeesti tarvii....tai saattaa tarvita..joku päivä..ehkä..
Ja hupsis! Huomaatkin käveleväs kamavuori kainalossa pihalle.

Noh näinhän mulle taas kävi. Kierrätyskeskus Nihtisilta otti hetkellisesti otteen mun kukkarosta.
Rojua Rojua ohjelmasta inspiroituneena auton nokka osotti kohti Espoota heti aamusta. Se mesta oli valtava. Monta tuhatta neliötä käytettyä tavaraa,sitä sun tätä. mutta positiivista oli että kaikella oli omaa paikkansa siistissä järkässä, mikä helpotti tutkailua.

Ensimmäinen ihanuus jonka tiesin heti löytävän tiensä meidän keittiöön oli Karhulan iso lasipurkki . Täydellinen kolikkojemma pikku hiluille.
Ja mukaanhan se lähti.






Samalta hyllyltä bongasin metkan puukorkkisen pullon, joka osoittautui vanhaksi viskipulloksi. Pohjassa oli teksti vanhoin lasiinpainetuin kohokirjaimin  
HOWARD McLAREN AND Co GLASGOW SCOTLAND BOTTLE MADE IN  GT BRITAIN. Pullo oli niiin nätti että nappasin sen koriin. Se pääsi vanhan saksalaisesta kaljapullosta kyhäämäni lyhdyn kaveriksi 40-luvun levysoitinkaapista tuunatun baarikaappimme päälle. 
Jos jollakulla on haisua miltä vuosikymmeneltä tuo viskipullo mahtaa olla niin tiedon janoisena sen informaation otan mielelläni vastaan.



Löytyi sieltä tavarataivaasta sellanenkin härveli jota oikeesti oon etsinyt :D 
Makuuhuoneen liinavaatekaapin päälle vanha Lamppu samaa sarjaa mitä meillä muutama muukin.


Nihtisillan kierrätyskeskus osoittautui mainioksi, sinne palaan varmasti vielä uudestaankin. Lämpimästi suosittelen kaikille Espoossa päin tallustaville.

kierratyskeskus.fi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti